duminică, 19 ianuarie 2025

„Cresc numarul clientilor care utilizeaza servicii online, conform lui Mugur PODARU de la CEC Bank; Daca detaliile contului sunt dezvaluite intentionat, banca intampina dificultati in protejarea clientului.”


CEC Bank accelerează procesul de digitalizare pentru a satisface nevoile clienților în era serviciilor digitale
Directorul Direcției Operațiuni la Distanță CEC Bank, Mugur PODARU, a vorbit despre progresele băncii în digitalizare la Forumul Romania Digitala 2024. Printre aspectele discutate se numără extinderea serviciilor disponibile în marketplace-ul băncii, inclusiv posibila introducere a creditelor imobiliare și ipotecare în viitor. De asemenea, s-a subliniat importanța educației financiare pentru protejarea clienților împotriva atacurilor cibernetice și a fraudelor.



Sursa articol

agentia20.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială.

agentia20.ro nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice. agentia20.ro poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent:

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole recente

Optimized by Optimole