Responsabilitatea socială în lumea farmaciilor: cum Dr. Max își menține poziția de lider pe piață
Ce înseamnă responsabilitate socială atunci când conduci un lanț de farmacii extrem de apreciat? Cum te diferențiezi de ceilalți jucători de pe piață? Care sunt realizările tale și de ce ești mai bun decât ei?
Ai ochi pentru tot ce îți transmit clienții? Ești atent la schimbările din jurul tău și cauți soluții pentru a rămâne competitiv? Îți pui clienții finali pe primul loc și faci tot posibilul pentru a le îmbunătăți experiența?
Atunci când ai un partener care îți garantează protecția mediului și a forței de muncă, nu mai ai prea multe de făcut la serviciu. Sorin David, Directorul de lanț de aprovizionare al Dr. Max România, explică pe larg pentru G4Media importanța compromisurilor pentru Dr. Max și Mercedes-Benz și beneficiile pe care le aduc acestea.
Anul 2024 a fost provocator pentru Dr. Max, dar marcat și de succese care au contribuit la evoluția business-ului. Extinderea conceptului HIPER Dr. Max Farmacie și deschiderea a 17 astfel de locații au fost doar câteva dintre reușitele anului trecut. Compania a investit și în dezvoltarea infrastructurii logistice, asigurând astfel servicii de calitate și rapide pentru clienți.
Pentru anul 2025, Dr. Max își propune să-și consolideze poziția pe piața de retail farmaceutic. Obiectivele includ îmbunătățirea accesibilității produselor de calitate, investiții în soluții tehnologice inovative și extinderea lanțului de farmacii. Responsabilitatea socială va juca un rol vital în strategia companiei, răspunzând cerințelor unei piețe aflate în continuă schimbare.