DIGI Communications a trecut pe profit de 48,4 milioane euro, în primele șase luni din 2021

0
98

DIGI Communications (DIGI) a raportat un profit de 48,4 milioane euro, în primele șase luni din 2021, față de o pierdere de 41 milioane euro, în perioada similară a anului trecut, potrivit unui raport transmis Bursei de Valori București.

Veniturile (cu excepția veniturilor între segmente și alte venituri) pentru perioada de șase luni încheiată la 30 iunie 2021 au fost de 694,8 milioane EUR, față de 623,0 milioane EUR pentru perioada de șase luni încheiată la 30 iunie 2020, o creștere de 11,5%.

Cheltuielile de exploatare totale pentru perioada de șase luni încheiată la 30 iunie 2021, au fost de 625,4 milioane EUR, în comparație cu 546,2 milioane EUR pentru perioada de șase luni încheiată la dată de 30 iunie 2020, respectiv o creștere de 14,5%.

Potrivit companiei, veniturile din România pentru perioada de trei luni încheiată la dată de 30 iunie 2021 au fost de 215,1 milioane EUR, prin comparație cu 187,8 milioane EUR pentru perioada de trei luni încheiată la dată de 30 iunie 2020, o creștere de 14,5%. Creșterea veniturilor din România a fost determinată de creșterea numărului de RGU (unități generatoare de venit) pentru servicii de televiziune prin cablu și internet și date fixe în principal prin creștere organică, cât și ca urmare a intrării în vigoare a Contractele de transmitere către RCS & RDS a dreptului de a opera rețelele de comunicații electronice aparținând companiilor din Digital Cable Systems S.A., AKTA Telecom S.A. și ATTP Telecommunications S.R.L („Cedentii”) în 2020, arată raportul. În baza Contractelor, RCS&RDS operează rețelele Cedentilor și furnizează servicii de comunicații către clienți, în schimbul unor plați. ARPU (venitul mediu pe unitate) în România a fost impactat de deprecierea cursului de schimb în perioada (RON/EUR cursul de schimb a crescut cu 1,8% în Q2 2021 față de Q2 2020), cât și de mixul de pachete.

La nivel de grup, EBITDA consolidată a crescut cu 11,8% la valoarea de 129 milioane EUR în T2 2021, cu marja de EBITDA de 36,3%.

Spania continuă să reprezinte motorul creșterii în Grup, generând rezultate financiare solide, cu pondere de 24% din veniturile totale ale grupului, potrivit Digi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.