duminică, 19 ianuarie 2025

Facebook intenționează să-și schimbe numele

Gigantul rețelelor de socializare Facebook Inc (FB.O) intenționează să se rebranduiască cu un nou nume săptămâna viitoare, a anunţat marți Verge, citând o sursă cu cunoștințe directe asupra problemei, informează Reuters.

Nu se cunoaşte, încă, numele pe care Facebook îl va purta pe viitor, sursele susţinând că este unul dintre cele mai bine păzite secrete în cadrul companiei. O variantă este Horizon, numele folosit până acum pentru versiunea de VR a reţelei sociale a companiei.

Directorul executiv Facebook, Mark Zuckerberg, intenționează să vorbească despre schimbarea numelui la conferința anuală Connect a companiei din 28 octombrie, dar ar putea fi dezvăluită mai devreme, a raportat Verge. Ca răspuns, Facebook a spus că nu comentează „zvonuri sau speculații”.

Vestea vine într-un moment în care compania se confruntă cu un control sporit al guvernului SUA asupra practicilor sale comerciale. Parlamentarii din ambele părți au criticat compania, ceea ce arată furia în creștere din Congres cu privire la Facebook.

Facebook vrea ca noul nume să reflecte ambiţiile mai mari ale companiei, care depăşesc nivelul actualelor platformelor sociale. Mark Zuckerberg a pus foarte mult accent în ultima vreme pe conceptul de metavers şi acesta pare să fie motivul schimbării de nume ce urmează. Metavers este o lume online în care oamenii pot folosi diferite dispozitive pentru a se deplasa și a comunica într-un mediu virtual.

Facebook a investit puternic în realitate virtuală (VR) și realitate augmentată (AR) și intenționează să conecteze aproape trei miliarde de utilizatori prin intermediul mai multor dispozitive și aplicații.

Marți, compania a anunțat planurile de a crea 10.000 de locuri de muncă în Uniunea Europeană în următorii cinci ani pentru a contribui la construirea acestui metavers.

Schimbarea de nume a Facebook ar putea semăna cu mutarea făcută de Google, în urmă cu mai mulţi ani, când s-a transformat în Alphabet.

agentia20.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială.

agentia20.ro nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice. agentia20.ro poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent:

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole recente

Optimized by Optimole