Orange România raportează o creştere de 44% a cifrei de afaceri, la 30 iunie

0
94

Grupul Orange România a raportat o cifră de afaceri de 766 milioane de euro, în primul semestru din acest an, în creştere cu 44% faţă de acelaşi interval din 2021, conform rezultatelor financiare, publicate joi.

În ceea ce priveşte datele din trimestrul II din 2022, compania a înregistrat un salt de 42% faţă de anul precedent, la 381 milioane de euro, de la 268 de milioane de euro.

La 30 iunie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienţi, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienţi, precum şi servicii de televiziune prin cablu şi satelit către 1,5 milioane de clienţi.

De asemenea, pe parcursul celui de-al doilea trimestru, peste 8.000 de locuitori din 21 de localităţi din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, acoperirea fiind de 98,41% din populaţie. În acelaşi timp, 262 de noi localităţi din mediul urban şi rural au beneficiat de avantajele reţelei 4G+, până la o acoperire de 74,19%. În ceea ce priveşte reţeaua 5G, aceasta este disponibilă din luna iunie şi în Municipiul Bacău şi, astfel, numărul oraşelor în care clienţii beneficiază de acest tip de tehnologie a ajuns la 18.

În perioada analizată, nivelul de utilizare a serviciului My Orange pentru tranzacţii procesate digital a consemnat un plus de 25%, de la an la an, în timp ce canalele de chatbot, Djingo, şi voicebot, Djia, au fost din ce în ce mai solicitate de către clienţi.

Orange, fostul France Telecom, este unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicaţii din lume, prezent în 26 de ţări, inclusiv în România.

Orange România a anunţat, pe 30 septembrie 2021, finalizarea tranzacţiei prin care a achiziţionat pachetul majoritar de 54% din acţiunile Telekom Romania Communications de la OTE, în timp ce statul român deţine restul de 46% din participaţie, potrivit Agerpres.

Începând cu data de 17 februarie 2022, ca urmare a achiziţiei a 54% din acţiunile operatorului de servicii fixe Orange Romania Communications, Orange România a schimbat modelul de raportare a rezultatelor financiare, pentru a se alinia la modelul grupului Orange şi pentru a avea acelaşi referenţial între Orange România – Orange Romania Communications.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.