Descoperă câteva dintre soluțiile inovatoare propuse de Intrarom pentru a susține sectorul financiar-bancar din România în adaptarea la cerințele clienților:
Prin adoptarea unei platforme avansate de contact center din ecosistemul de top al furnizorilor selectați de Intrarom, disponibilă atât local cât și în cloud, băncile pot oferi experiențe personalizate de neegalat. Această abordare le permite să se alinieze atât preferințelor clienților, cât și cerințelor complexe ale interacțiunilor actuale. Funcționalitățile avansate implementate de echipa de experți Intrarom prioritizează întotdeauna nevoile clientului.
Integrând tehnologiile de ultima oră, băncile pot îmbunătăți considerabil serviciile de self-service prin introducerea de chatbot-uri vocale și textuale, adaptate și atractive, pe parcursul interacțiunilor cu clienții. Acestea permit colectarea de informații, răspund la întrebări și oferă suport tranzacțional de bază, reducând astfel nevoia intervenției umane.
Suita de aplicații Agent Assistant furnizează un mediu integrat bazat pe inteligență artificială în limba română, care reunește cele mai relevante aplicații și instrumente desktop necesare agenților în centrele de contact. Această soluție îmbunătățește semnificativ experiența angajaților și contribuie la transformarea experienței clientului prin tranziția de la o abordare centrată pe agent la una centrată pe AI.
Intrarom oferă un ecosistem valoros de parteneri și expertiză locală pentru implementarea și suportul tehnic al proiectelor de experiență a clientului, fiind singurul actor capabil să gestioneze complet astfel de inițiative complexe. Prin excelența în acest domeniu, băncile și alte instituții cu interacțiune directă cu clienții pot câștiga un avantaj semnificativ pe piață și își pot extinde portofoliul de clienți. Pentru mai multe detalii, contactați reprezentanții Intrarom la [email protected] sau vizitați site-ul www.intrarom.ro.