Vodafone Business extinde suportul pentru digitalizare oferit IMM-urilor prin intermediul V-Hub cu posibilitatea de a testa gratuit soluțiile digitale

0
117

Vodafone Business extinde suportul oferit prin platforma V-Hub, care asigură acum și posibilitatea testării gratuite a acestor soluții, continuând promisiunea de a susține companiile mici și mijlocii în efortul acestora de adopție a noilor tehnologii și soluții digitale, potrivit unui comunict de presă.

Astfel, prin intermediul V-Hub, companiile pot discuta cu un consultant despre soluția digitală și configurația de care au nevoie, iar după activarea soluției au la dispoziție o perioadă de testare gratuită de o lună pentru a se convinge că aceasta corespunde nevoilor de business.

Soluțiile digitale disponibile pentru testare în cadrul V-Hub sunt diverse și acoperă o gamă largă de nevoi de digitalizare pe care le putem întâlni în rândul business-urilor de dimensiuni mici și medii, precum soluții de semnătură digitală, soluții de emitere de facturi și alte documente de plată, soluții de arhivare electronică a documentelor, soluții de securitate, de server virtual oferit ca serviciu, soluții de creare a unui magazin online sau soluții de centrală telefonică virtuală de tip call center.

„Susținerea companiilor mici și mijlocii în procesul acestora de transformare digitală și adaptare la un mediu în continuă schimbare este pentru noi un obiectiv major și un angajament pe termen lung, pe care ne propunem să le concretizăm printr-o serie de proiecte și inițiative, care să aducă un sprijin real și tangibil afacerilor din acest segment. Pe lângă consilierea gratuită pe teme de digitalizare oferită prin intermediul consultanților Vodafone Business, posibilitatea de testare a soluțiilor digitale reprezintă, în viziunea noastră, următorul pas prin care putem facilita accesul companiilor mici și mijlocii la ceea ce numim procesul de digitalizare, oferindu-le acestora confortul și garanția că fac o alegere testată și confirmată, care corespunde nevoilor de business. Nu în ultimul rând, este o abordare inovatoare pe care o propunem în procesul de adopție a soluțiilor de business, prin preluarea unui concept care este norma în multe alte domenii”, a spus Mihnea Rădulescu, Director Vodafone Business Unit, Vodafone România.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.